مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

اهمیت مشاوره حقوقی حضوری با وکیل پایه یک 

امروزه به دلیل افزایش اختلافات حقوقی بین افراد جامعه در هنگام طلاق، تقسیم ترکه، انجام معاملات و یا عقد قراردادها و غیره، بسیاری از افراد به دلیل ناآگاهی از قوانین و همچنین ناآگاهی از حقوق مالی و اجتماعی خود با یکدیگر دچار اختلاف می شوند و ناگزیر برای حل و فصل اختلافات خود مجبور می شوند به مراجع قضایی مراجعه کنند تا قاضی طبق قانون در خصوص اختلاف واقع شده در مورد حق و حقوق طرفین تصمیم گیری و تعیین تکلیف و رأی مقتضی صادر نماید.

ثبت دادخواست و شکایات و تقدیم آن به مراجع قضایی صالح و تشکیل پرونده قضایی و پیگیری آن پیچیدگی های خاصی دارد، از این رو اگر افراد خودشان به تنهایی بخواهند برای ثبت دادخواست و پیگیری پرونده در دادگاه اقدام کنند به دلیل ناآگاهی از قوانین و روند رسیدگی به پرونده در مراجع قضایی نتوانند ادله کافی را برای دفاع از حق و حقوق خود و اثبات ادعاهای خود به دادگاه ارائه دهند و به دلیل کمبود ادله و مدارک لازم، رأی به نفع او صادر نشود، به این ترتیب آنها متضرر شده و به حق و حقوق خود نمی رسند.

بهترین راه برای طرح انواع دادخواست و پیگیری پرونده قضایی، مراجعه به یک وکیل پایه یک دادگستری و دریافت مشاوره حقوقی حضوری و وکالت دادن به وکیل است؛ چرا که یک وکیل پایه یک دادگستری به کلیه قوانین و روند رسیدگی دادگاه ها به پرونده های قضایی آشنایی کامل دارد و می تواند افراد را به درستی راهنمایی کند و با وکالت دادن به او برای تنظیم و ثبت دادخواست و حضور یک وکیل پایه یک در پیگیری پرونده، احتمال صدور رأی به نفع موکل و موفقیت در پرونده بیشتر خواهد شد.

اگر نیاز به مشورت با یک وکیل با تجربه داری، برای دریافت راهنمایی و مشاوره حقوقی حضوری رایگان با وکلای پایه یک موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیر و در خصوص مشکل قضایی خودت هر سوالی داری بپرس.

برای دریافت مشاوره رایگان با بهترین وکیل ایران و استفاده از مزایای حضور یک وکیل مجرب در پرونده خود با پیج اینستاگرام بهترین وکیل ایران با ما در ارتباط باشید…

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

هزینه مشاوره حقوقی حضوری

در صورتی که افراد برای مشاوره به دفتر وکیل به صورت حضوری مراجعه کنند، باید هزینه مشاوره حضوری با وکیل را پرداخت کنند.

هزینه مشاوره حقوقی حضوری با توجه به موضوع پرونده (طلاق، مهریه، املاک، ثبت احوال، مواد مخدر و…) و پیچیدگی های آن و همچنین مدت زمان مشاوره تعیین می شود و افراد در ازای هزینه ای که پرداخت می کنند به صورت کامل در خصوص پرونده قضایی خود راهنمایی می شوند و وکیل پایه یک دادگستری تهران در خصوص موضوع پرونده طبق قانون افراد را راهنمایی می کند.

چنانچه برای حل مشکلات حقوقی و قضایی خود برای دریافت مشاوره حقوقی به یکی از وکلای پایه یک موسسه حقوقی دادآرمان مراجعه کنید، می توانید از مزایای مشاوره با یک وکیل با تجربه به صورت رایگان بهره مند شوید، همچنین در صورتی که از وقت و هزینه کافی برای مراجعه به دفتر وکیل برای دریافت مشاوره حضوری ندارید.

برای مشاوره حقوقی حضوری باید به چه کسی مراجعه کرد؟

برای دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوص پرونده های حقوقی مانند خانواده، املاک، ارث و میراث و یا پرونده های کیفری مانند مواد مخدر، جعل، سرقت و غیره باید به یک وکیل پایه یک دادگستری مراجعه کرد.

وکیل پایه یک دادگستری، وکیلی است که می ‌تواند بدون هیچ محدودیتی در تمامی محاکم حقوقی یا کیفری کل کشور فعالیت نماید؛ اما وکلای پایه یک اغلب در یک یا چند زمینه حقوقی یا کیفری فعالیت می کنند مانند وکیل خانواده (وکیل مهریه، وکیل طلاق، وکیل ارث و…)، وکیل ملکی، وکیل کیفری مانند وکیل مواد مخدر و غیره.

افراد برای دریافت مشاوره حقوقی حضوری، باید به وکیلی که در زمینه مورد نظر فعالیت می کند، مراجعه نمایند، مثلا اگر در خصوص مطالبه مهریه سوالی دارند باید برای دریافت مشاوره به وکیل مهریه مراجعه کنند و یا برای ثبت و پیگیری طلاق توافقی به وکیل طلاق توافقی مراجعه کنند و یا در مورد مشکلات تقسیم ترکه باید از یک وکیل ارث، مشاوره دریافت کنند.

شما عزیزان می توانید از طریق کانال حقوقی تلگرام موسسه حقوقی دادآرمان به نشانی https://t.me/dadarmanlf با مهدی رضوی و بهترین وکلای پایه یک دادگستری در خصوص کلیه دعاوی حقوقی و کیفری در ارتباط باشید…

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

مزایای مشاوره حقوقی حضوری

همان طور که گفته شد بهترین راه برای مراجعه به محاکم و طرح دادخواست، دریافت مشاوره حضوری از یک وکیل پایه یک دادگستری است؛ چرا که مشاوره با وکیل برای موکلین مزایایی دارد، که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

چنانچه افراد بدون مشورت با یک وکیل با تجربه برای ثبت دادخواست و پیگیری پرونده خود اقدام کنند، به دلیل ناآگاهی از قوانین و نحوه رسیدگی محاکم به پرونده ها، تنظیم و طرح دادخواست و همچنین پیگیری پرونده در محاکم بسیار دشوار خواهد شد؛ اما با وکالت دادن به یک وکیل کاردان و با تجربه و دریافت مشاوره حضوری، این امکان برای موکل فراهم می شود که بتواند از دانش و تجربه وکیل در حل و فصل پرونده خود استفاده کند و بدون اینکه روند رسیدگی به پرونده طولانی شود و یا با شکست مواجه شود به نتیجه مطلوب دست پیدا کند و به حق و حقوق خود برسد.

در حقیقت موکلین با مشاوره حقوقی حضوری با وکیل و وکالت دادن به او برای رسیدگی به پرونده قضایی در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و با کمترین استرس برای حل و فصل مشکل خود با کمک وکیل از طریق قانونی اقدام کرده اند.

برای دریافت مشاوره رایگان مهریه از وکیل آنلاین مهریه می توانید از طریق پیام رسان ها مانند واتساپ (وکیل آنلاین واتساپ)، اینستاگرام و تلگرام (وکیل آنلاین تلگرام) با ما در ارتباط باشید و به صورت غیر حضوری سوالات و مشکلات حقوقی خود را مطرح کنید و از مزایای موسسه حقوقی آنلاین استفاده کنید.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

مشاوره حضوری با وکیل مهریه

مهریه به مالی گفته می‌ شود که مرد در هنگام وقوع عقد نکاح اسلامی به زن خود می ‌پردازد یا مکلف به پرداخت آن می ‌شود. طبق ماده ۱۰۸۲ قانون مدنی، به محض عقد نکاح زن مالک مهریه می شود و می تواند هر تصرفی در آن بنماید و در صورت عندالمطالبه بودن مهریه هر زمان که بخواهد مهریه خود را از شوهرش مطالبه نماید و مرد نیز ملزم پرداخت است.

امروزه به دلیل افزایش طلاق و به تبع آن افزایش مطالبه مهریه از سوی زنان و همچنین افزایش سرسام آور قیمت سکه، پرداخت مهریه توسط مردان به یک چالش بزرگ تبدیل شده است، زنان به دنبال راهی برای مطالبه حق و حقوق خود و وصول مهریه می باشند و مردان که توان مالی برای پرداخت مهریه را ندارند به دنبال راهی برای اثبات اعسار خود و تعدیل و کاهش اقساط مهریه هستند، از این رو نیازمند مشاوره و راهنمایی در این زمینه هستند.

اگر برای مطالبه مهریه و سایر دعاوی مربوط به مهریه مانند مطالبه مهریه از ضامن، فروش مال برای فرار از پرداخت مهریه، مطالبه مهریه از ارث، اعسار از پرداخت مهریه، مطالبه مهریه در طلاق غیابی تعدیل اقساط مهریه، مطالبه مهریه غیر منقول و… نیاز به راهنمایی و مشاوره داری فقط وکیل مهریه می تواند به شما در این زمینه کمک کند، چرا که وکیل مهریه از دانش و تخصص کافی در خصوص دعاوی مهریه و رویه دادگاه خانواده در رسیدگی به دعاوی مهریه و مطالبه مهریه برخوردار است.

وکیل مهریه موسسه حقوقی دادآرمان این امکان را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید به صورت غیر حضوری با وکیل آنلاین مهریه از طریق واتساپ در تماس باشید و سوالات خود را در این خصوص مطرح کنید.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

مشاوره حضوری با وکیل ارث

به اموال و دارایی های به جا مانده از متوفی که شامل اموال منقول و غیر منقول است ترکه یا ماترک گفته می شود، که پس از پرداخت بدهی های متوفی اموال باقیمانده بین ورثه به ترتیبی که در قانون بیان شده است، تقسیم می شود.

طبق ماده ۸۶۱ قانون مدنی، سبب و نسب از موجبات ارث هستند. کسانی که به موجب نسب و قرابت نسبی از متوفی ارث می برند، با توجه به درجه نزدیکیشان به متوفی در سه طبقه قرار می گیرند:

طبقه اول: پدر، مادر، فرزندان و نوه ها

طبقه دوم: اجداد (پدربزرگ و مادربزرگ)، برادر، خواهر و فرزندان آنها

طبقه سوم: عمو، عمه، دایی، خاله و فرزندان آنها

همچنین همسر نیز به موجب سبب یعنی ازدواج دائم از همسر خود ارث می برد اما در عقد موقت زن و شوهر از یکدیگر ارث نمی برند، همچنین در طلاق رجعی که مرد پس از طلاق می تواند به همسر خود رجوع کند و زندگی مشترک خود را ادامه دهند، در ایام عده طلاق در صورت فوت هر یک از زوجین زن و مرد از یکدیگر ارث می برند.

مشاوره‌ حقوقی با یک وکیل ارث در خصوص ارث و میراث شامل انحصار وراثت و تقسیم ترکه، مهر و موم ترکه، رفع مهر و موم، تحریر ترکه، نحوه مطالبه دیون متوفی، اسناد و مدارک لازم جهت ارائه به شورای اختلاف و دادگاه، انتشار آگهی، مهلت انتشار و جلسات رسیدگی و دیگر موارد حقوقی است.

در صورتی که وراث در تقسیم ترکه اختلافاتی داشته باشند می توانند برای حل و فصل اختلافات خود به وکیل ارث (وکیل مالیات بر ارث) مراجعه نمایند، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان برای دریافت مشاوره رایگان بهترین وکیل ارث (وکیل ارث آنلاین) را به شما معرفی می کند. از این رو شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره آنلاین با وکیل آنلاین واتساپ در ارتباط باشید.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

مشاوره حضوری با وکیل ملکی

دعاوی ملکی به دعاوی گفته می شود که در ارتباط با اموال غیر منقول مانند زمین، آپارتمان و مغازه است. دعاوی ملکی در خصوص معاملات املاک یا انعقاد قراردادهای ملکی مانند قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش ساختمان، تنظیم مبایعه نامه، اجاره نامه و…. است.

به طور کلی دعاوی ملکی به دو دسته دعاوی حقوقی و کیفری تقسیم می شود.

امروزه به دلیل افزایش معاملات و قراردادهای ملکی مانند قرارداد مشارکت در ساخت، قرارداد پیش فروش ساختمان، قرارداد اجاره و غیره اختلاف بین افراد در زمینه معاملات ملکی و قراردادها نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است، چرا که افراد از قوانین حقوقی و همچنین از حقوق خود در معاملات و قراردادهای ملکی اطلاعی ندارند که موجب می شود پس از معامله یا انعقاد قرارداد بین طرفین اختلافاتی حاصل شود. بهترین راهکار برای جلوگیری از اختلافات ملکی و ضایع شدن حقوق افراد در معاملات ملکی مراجعه به وکیل ملکی و دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در این زمینه است. وکیل ملکی به کلیه قوانین ملکی و قانون ثبت اسناد و املاک کشور و رویه دادگاه ها در رسیدگی به پرونده های ملکی آشنایی کامل دارد.

مهدی رضوی وکیل ملکی آنلاین یکی از پر کاربرد ترین شیوه های مشاوره توسط وکیل ملکی است و از این طریق کاربران فضای مجازی می توانند سوالات ملکی خود را مطرح و وکیل ملکی آنلاین (وکیل آنلاین تلگرام) به صورت غیر حضوری آنها را راهنمایی کند.

موسسه حقوقی دادآرمان

مشاوره حضوری با وکیل خانواده

منظور از دعاوی خانوادگی کلیه دعاوی مربوط به کانون خانواده است مانند دعاوی طلاق، دعاوی مهریه، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال و… برخی دعاوی خانواده عبارتند از: حضانت فرزند پس از طلاق، نسب، رشد، حجر و رفع آن، طلاق، رجوع پس از طلاق، فسخ نکاح، بذل مدت و انقضای آن، استرداد جهیزیه، دعوای مطالبه مهریه، نفقه زوجه، الزام به تمکین زوجه، سرپرستی کودکان بی سرپرست نکاح دائم و موقت و اذن در نکاح و…

طبق ماده ۴ قانون حمایت خانواده، مرجع صالح به رسیدگی دعاوی خانواده، دادگاه خانواده است و وکیل خانواده با جدیدترین قوانین در خصوص دعاوی خانواده و روند رسیدگی به این دعاوی در دادگاه خانواده آشنایی کامل دارد و بهترین کسی است که می تواند شما را در خصوص طرح دادخواست و رسیدگی پرونده در دادگاه خانواده راهنمایی کند و یا وکالت شما را برای پیگیری پرونده قبول نماید، همچنین وکیل خانواده در زمینه های مختلف خانواده فعالیت دارد از این رو با دریافت مشاوره حقوقی از وکیل خانواده (وکیل خانواده آنلاین) موسسه حقوقی دادآرمان می توانید از مزایای حضور یک وکیل با تجربه در پرونده خود بهره مند شوید و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

مشاوره حضوری با وکیل طلاق

طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا شدن زوجین از یکدیگر است و در پی آن حقوق و تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته از میان می ‌رود.

طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی، اختیار طلاق با مرد است و مرد حق طلاق دارد یعنی مرد هر زمان که بخواهد با دلیل یا بدون دلیل موجه می تواند همسر خود را با تقدیم دادخواست طلاق از طرف مرد به دادگاه خانواده طلاق بدهد، اما زن حق طلاق ندارد و اگر درخواست طلاق از طرف زن مطرح شود او باید برای درخواست طلاق خود دلایل محکمه پسندی را به دادگاه ارائه نماید، از این رو طلاق به درخواست زن دشوار و پیچیده تر است و زوجه برای طرح دادخواست طلاق ارائه دلایل محکمه پسند در دادگاه و پیگیری پرونده طلاق نیاز به راهنمایی و مشورت با یک وکیل طلاق با تجربه دارد.

زوج و زوجه برای طرح دادخواست طلاق و سایر دعاوی مربوط به طلاق مانند طلاق غیابی، الزام به تمکین زوجه، مطالبه نفقه، استرداد جهیزیه، الزام به تمکین زوجه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق به دلیل خیانت و… می توانند با وکالت دادن به یک وکیل طلاق (وکیل طلاق توافقی) از اطاله دادرسی و سردرگمی در دادگاه در روند رسیدگی به پرونده طلاق جلوگیری کرده و در کوتاهترین زمان ممکن به خواسته خود می رسند.

برای دریافت مشاوره حضوری با شماره وکیل حقوقی موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیر یا از طریق فضای مجازی با وکیل آنلاین طلاق در ارتباط باش و هر سوالی در زمینه طلاق داری بپرس.

موسسه حقوقی دادآرمان

مشاوره حضوری با وکیل رابطه نامشروع

رابطه نامشروع یکی از عناوین مجرمانه در قوانین ایران است و در صورت اثبات آن برای مرتکب، مجازاتی تعیین خواهد شد. منظور از رابطه نامشروع و جرائم منافی عفت، ارتباط بین زن و مرد نامحرمی است که خارج از حد مشخص شده‌ قانونی و شرعی با یکدیگر رابطه برقرار کرده‌ اند.

طبق ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی، چنانچه زن و مردی که بین آنها رابطه زوجیت نباشد، مرتکب رابطه نامشروع یا اعمال منافی عفت غیر از زنا مانند بوسیدن یا در آغوش گرفتن شوند، مجرم هستند و در صورتی که جرم آنها اثبات شود به مجازات رابطه نامشروع غیر زنا تا ۹۹ ضربه شلاق محکوم خواهند شد.

جرائم رابطه نامشروع جزء جرائم کیفری عمدی محسوب می شود و غیر قابل گذشت است یعنی در صورتی که شاکی خصوصی از شکایت خود صرف نظر کند پیگیری پرونده، صدور رای و اجرای مجازات متوقف نخواهد شد.

به دلیل سنگین بودن مجازات جرائم منافی عفت و رابطه نامشروع، مشورت کردن با یک وکیل رابطه نامشروع با تجربه در پیگیری پرونده رابطه نامشروع بسیار حائز اهمیت است. وکیل رابطه نامشروع می تواند با دانش و تخصصی که در این زمینه دارد به شما در تهیه مدارک برای اثبات رابطه نامشروع یا دفاع از خود در دادگاه و تبرئه شدن از ارتکاب جرم رابطه نامشروع کمک بسزایی نماید.

مشاوره حقوقی رایگان

کلام آخر

امروزه به دلیل افزایش روابط حقوقی و همچنین افزایش انواع قراردادها اختلافات بین افراد بسیار بیشتر از گذشته شده است و تعداد پرونده ها و دعاوی اعم از حقوقی و کیفری در مراجع قضایی افزایش چشمگیری داشته است. یکی از موثرترین راهکارها برای کاهش اختلافات و حل و فصل مشکلات حقوقی میان افراد مراجعه به مهدی رضوی به عنوان یک مشاور حقوقی با تجربه است که با دانش و تخصص خود در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری می تواند افراد را به خوبی راهنمایی کند و به حل مشکلات آنها کمک بسزایی نماید، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان برای دریافت مشاوره رایگان، بهترین وکلا و مشاوران حقوقی شماره وکیل حقوقی و شماره تماس وکیل خانم با تجربه را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره غیرحضوری با وکیل آنلاین موسسه حقوقی دادآرمان با بهره مندی از مزایای استفاده از سایت موسسه حقوقی و دستیابی به شماره تلفن بهترین وکیل تهران مشاوره رایگان دریافت کنید و از سایر خدمات موسسه حقوقی آنلاین بدون هزینه و صرف وقت پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. 

لینکهای مفید موسسه حقوقی دادآرمان  

·        خدمات موسسه حقوقی دادآرمان 

·        وکیل آنلاین 

·        مشاوره حقوقی حضوری 

·        وکیل طلاق 

·        وکیل مهریه 

·        وکیل طلاق توافقی 

·        وکیل ارث 

·        وکیل ملکی 

·        وکیل ملکی آنلاین 

·        امور مهاجرت 

·        انواع جرائم کیفری 

·        وکیل مواد مخدر  

مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری دعاوی خانواده – ملکی – کیفری و حقوقی 

02122904873    -      02122904874 

 –09128400921 – 09336267878 – 09336267676 – 

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

وکیل پایه یک دادگستری، وکیلی است که می ‌تواند بدون هیچ محدودیتی در تمامی محاکم حقوقی یا کیفری کل کشور فعالیت نماید.

  مشاوره حقوقی