شرکتـ مهاجـرتی هومان ویـزا
تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مطالعه منابع آزمون آیلتس لایف اسکیلز مانند کتاب های Cambridge English IELTS Life Skills می تواند به موفقیت شما در آزمون آیلتس لایف اسکیلز کمک بسزایی نماید. شما می توانید بهترین منابع آیلتس لایف اسکیلز را از سایت ها و موسسات معتبر زبان که کلاس های آمادگی آیلتس لایف اسکیلز را برگزار می کنند، تهیه نمایید.

آزمون آیلتس

آزمون آیلتس (IELTS)، یک آزمون بین المللی زبان انگلیسی است که با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج، کنسولگری انگلستان و سازمان IDP استرالیا برگزار می ‌شود و نشان دهنده توانایی افراد در بکارگیری زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط در محیط های اجتماعی، کاری و آکادمیک است. آزمون آیلتس در بیش از ۲۷۰ مرکز واقع در ۱۱۰ کشور مختلف دنیا برگزار می ‌شود.

در مورد اهمیت مدرک آزمون آیلتس در مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان به ویژه اهمیت آزمون آیلتس در اپلای تحصیلی باید گفت، برای مهاجرت به کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزیلند داشتن مدرک آیلتس الزامی است و نمره ی این آزمون برای بسیاری از دانشگاه ها، مراکز علمی، سازمان ها و غیره در کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، انگلستان و نیوزیلند، ملاک اصلی برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی افراد است.

همچنین مدرک آزمون آیلتس مانند آزمون تافل (تافل آنلاین و تافل IBT هوم ادیشن تضمینی) از اعتبار بالایی برخوردار است و مورد تایید بسیاری از دانشگاه ها، مراکز علمی، اداره مهاجرت و سازمان های کشورهای مختلف می باشد.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اگر می خواهید در آزمون آیلتس شرکت کنید، باید بدانید آزمون آیلتس مانند آزمون دولینگو، آزمون GRE، آزمون تافل در ایران برگزار می شود. در واقع برگزاری آزمون آیلتس در ایران از یکی از مهمترین مزایای آزمون آیلتس برای داوطلبان ایرانی است، چرا که بسیاری از آزمون های بین المللی در ایران برگزار نمی شوند و داوطلبان باید به کشورهای همسایه مانند ترکیه، امارات و غیره سفر کنند.

انواع آزمون آیلتس

با توجه به کاربرد و اهداف مهاجرتی مختلف مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری، اخذ اقامت و غیره، آزمون آیلتس انواع مختلفی دارد. انواع آزمون آیلتس عبارتند از:

  • آزمون آیلتس جنرال: برای مهاجرت غیرتحصیلی
  • آزمون آیلتس آکادمیکبرای مهاجرت تحصیلی
  • آزمون آیلتس لایف اسکیلز: برای مهاجرت غیرتحصیلی به انگلستان
  • آزمون آیلتس UKVIبرای مهاجرت به انگستان

اگر هر سوالی در مورد نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون آیلتس و سایر آزمون های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت از جمله آزمون OET تضمینی، تافل، دولینگو و… دارید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید…

آزمون آیلتس لایف اسکیلز

از آوریل سال 2015 علاوه بر آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال نسخه ی دیگری از آزمون آیلتس به نام آیلتس لایف اسکیلز نیز ارائه شده است که با هدف ارزیابی دانش زبان انگلیسی افراد در دو مهارت گفتاری (Speaking) و شنیداری (Listening) برگزار می شود.

آزمون آیلتس لایف اسکیلز برای کسانی طراحی شده است که قصد دریافت ویزای غیرتحصیلی انگلستان را دارند، با طراحی آزمون آیلتس لایف اسکیلز متقاضیان به جای شرکت در آزمون آیلتس جنرال در این آزمون شرکت می کنند.

آزمون آیلتس لایف اسکیلز در مدت زمان کوتاهی مورد استقبال افراد بسیاری که قصد مهاجرت به انگلستان را دارند قرار گرفت؛ چرا که آزمون آیلتس لایف اسکیلز برخلاف آیلتس جنرال فقط دو مهارت زبان انگلیسی را ارزیابی می کند، از این رو کسب نمره قبولی در این آزمون آسان تر از آزمون آیلتس جنرال است.

انواع آیلتس لایف اسکیلز

آزمون آیلتس لایف اسکیلز در سه سطح A1 و A2 و B1 برگزار می شود که شامل:

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اگر تصمیم دارید برای مهاجرت تحصیلی به کشور مورد علاقت در آزمون آیلتس و یا سایر آزمون های بین المللی برای اپلای تحصیلی مانند آزمون GRE تضمینی، آزمون IMAT ایتالیا، انواع آزمون تولک تضمینی و… شرکت کنید، می توانید برای پرداخت هزینه شرکت در آزمون های بین المللی از خدمات پرداخت ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنید.

ساختار آزمون لایف اسکیلز

برخلاف ساختار آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال که دارای چهار بخش اسپیکینگ، لیسنینگ، رایتینگ و ریدینگ آیلتس هستند و چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را ارزیابی می کنند، ساختار آزمون آیلتس لایف اسکیلز فقط شامل دو بخش اسپیکینگ و لیسنینگ است و مهارت های گفتاری و شنیداری را ارزیابی می کند. این آزمون به صورت شفاهی با یک اگزمینر آیلتس و داوطلب دیگر برگزار می شود. در واقع در این آزمون دو داوطلب با هم امتحان می دهند و نمره هر یک مستقل از دیگری محاسبه می شود. در واقع تفاوت در ساختار و اعتبار آزمون مهمترین تفاوت آیلتس لایف اسکیلز با آزمون آکادمیک و جنرال است. 

مدت زمان انجام آیلتس لایف اسکیلز بسیار کوتاه است. آیلتس لایف اسکیلز A1 به مدت 16 تا 18 دقیقه و سطح A2 به مدت 20 دقیقه و سطح B1 به مدت 22 دقیقه انجام می شود.

نتایج آزمون آیلتس لایف اسکیلز 7 روز کاری پس از برگزاری آزمون از طریق پیامک به شرکت کنندگان اعلام می شود و سپس می توانید کارنامه آن را دریافت کنید.

در سیستم نمره دهی آزمون آیلتس لایف اسکیلز نتیجه آزمون داوطلبان به صورت نمره بیان نمی شود و نتیجه آزمون به صورت قبولی در سه سطح A1، A2 و B1 مشخص می شود. گواهی نامه آیلتس لایف اسکیلز فقط مورد تایید سفارت انگلستان است و از سوی دانشگاه ها و یا سازمان های کشورهای دیگر پذیرفته نمی شود.

موفقیت در آیلتس لایف اسکیلز

همان طور که گفته شد افرادی که تصمیم دارند به اعضای خانواده خود مانند همسر، فرزند، والدین و غیره که در کشور انگلستان اقامت دارند ملحق شوند، برای اخذ ویزای خانوادگی انگلستان یا ویزای الحاق به خانواده (family visa) باید در آزمون آیلتس لایف اسکیلز A1 شرکت کنند و برای اثبات مهارت زبان انگلیسی خود در سطح (سطح پایه و مقدماتی) در این آزمون قبول شوند.

خوشبختانه آزمون آیلتس لایف اسکیلز A1 و B1 در ایران برگزار می شود و داوطلبان ایرانی می توانند در مراکز برگزار کننده آزمون آیلتس در این آزمون شرکت کنند، اما آزمون آیلتس لایف اسکیلز A2 فقط در انگلستان برگزار می شود و در هیچ کشور دیگری از جمله ایران برگزار نمی شود، چرا که این آزمون برای افرادی طراحی شده است که در حال حاضر در انگلستان اقامت دارند و می خواهند ویزای خانوادگی خود را تمدید کنند.

مطالعه منابع آزمون آیلتس لایف اسکیلز، شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس لایف اسکیلز (آزمون ماک)، شرکت در کلاس های آمادگی آیلتس لایف اسکیلز از جمله مهمترین راهکارهای تقویت مهارت های لیسنینگ و اسپیکینگ آیلتس لایف اسکیلز و موفقیت در این آزمون بشمار می رود.

منابع آزمون آیلتس لایف اسکیلز

اگر می خواهید در آزمون آیلتس لایف اسکیلز موفق شوید باید بدانید بدون مطالعه منابع آزمون موفقیت شما امکانپذیر نیست، از این رو بهتر است در اولین گام برای موفقیت در این آزمون به دنبال تهیه بهترین منابع آیلتس لایف اسکیلز باشید.

منابع آزمون آیلتس لایف اسکیلز مانند سایر آزمون های زبان از جمله تافل تضمینی به صورت کتاب ها، منابع خودخوان و منابع آنلاین ارائه می شود. کتاب های Cambridge English IELTS Life Skills از بهترین و کاملترین منابع آیلتس لایف اسکیلز بشمار می رود، این کتاب در دو سطح A1 و B1 توسط انتشارات کمبریج ارائه شده است.

برای تضمین موفقیت در آیلتس لایف اسکیلز بهتر است برای تقویت مهارت های اسپیکینگ و لیسنینگ آیلتس در دوره های آمادگی آیلتس لایف اسکیلز که به صورت حضوری (گروهی یا خصوصی) یا آنلاین توسط موسسات معتبر زبان انگلیسی برگزار می شود، شرکت کنید. اساتید مجرب موسسات زبان، ضمن معرفی بهترین نمونه سوالات، کتاب ها و منابع آزمون آیلتس، کاملترین پکیج های آموزش آیلتس را نیز ارائه می دهند و با برگزاری آزمون های آزمایشی آیلتس لایف اسکیلز موفقیت شما در این آزمون تضمین می کنند.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ووچـر آزمون آیلتس مانند ووچر آزمون تافل و سایر آزمون های زبان بین المللی از طریق کارت های ارزی اعتباری قابل خرید می باشد ، متقاضیان می توانند در ارتباط با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا ضمن دریافت مشـاوره رایگان درباره شرایط و مراحل نحوه خرید ووچر، در کوتاه ترین زمان مناسبترین نتیجه را کسب نمایند. 

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا 

·       ویزای ایتالیا 

·       ویزای شینگن 

·       ویزای شینگن ایتالیا 

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی 

آزمون های زبان مهاجرت 

·       آزمون تافل 

·       آزمون ناتی 

·       آزمون oet 

·       آزمون آیلتس 

·       آزمون GRE 

·       آزمون دولینگو 

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی قدم اول استفاده از مشـاوره های تخصصی و تمـاس با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای تهیه و خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمـون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

مهاجرت تحصیلی موفق نیازمند دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از دانشگاه، جایگاه شغلی و یا مقصد مورد نظر است، متقاضیان با مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانند از دانش به روز در این باره بهره مند شوند.

  آزمون های زبان